2018-06-29

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze.

 

 

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ORZESZU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

R E F E R E N T

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu ogłasza nabór na wolne stanowisko

urzędnicze tj. referenta w Dziale Organizacyjno – Kadrowym (liczba osób planowanych

do zatrudnienia - 1) 43-180 Orzesze, ul. Traugutta 45.

 

Praca w pełnym wymiarze czasu pracy po rozstrzygnięciu wyników naboru.

 

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. wykształcenie wyższe,

  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
    publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. nieposzlakowana opinia,

  5. 2 letni staż pracy,

  6. znajomość przepisów z zakresu: 

  • ustawy o pomocy społecznej,

  • ustawy o ochronie danych osobowych,

  • ustawy o zamówieniach publicznych,

  • ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

  • ustawy o pracownikach samorządowych,

  1. znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office – Word, Excel).

 

Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe na preferowanych kierunkach: administracja, zarządzanie lub inny kierunek przydatny do pracy ma w/w stanowisku,

  2. kurs archiwalny I stopnia,

  3. staż pracy w administracji publicznej,

  4. duża odporność na stres,

  5. umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji oraz zdolność do ich selekcji i oceny,

  6. komunikatywność, swoboda wysławiania się, umiejętność pracy w zespole,

  7. zdolności analityczne oraz otwartość na postęp organizacyjny i techniczny.

 

Zakres wykonywanych m.in. zadań na tym stanowisku:

  1. prowadzenie sekretariatu,

  2. organizacja i logistyczna obsługa narad i zebrań,

  3. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

  4. sporządzanie czystopisów pism i kserokopii,

  5. prowadzenie rejestrów, dzienników i książek ewidencyjnych,

  6. wykonywanie czynności magazyniera,

  7. rozliczanie inwentaryzacji,

  8. prowadzenie składnicy akt Domu,

  9. monitorowanie ofert, nowości i informacji dotyczących pomocy społecznej pojawiających się na stronach internetowych,

  10. prowadzenie zagadnień związanych z ochroną danych osobowych,

  11. znajomość spraw dotyczących zamówień publicznych w Domu Pomocy Społecznej,

  12. pełnienie zastępstwa za pracownika kadr i płac.

 

Warunki pracy:

  1. pełny wymiar czasu pracy,

  2. miejsce pracy – Dom Pomocy Społecznej ul. Traugutta 45

  3. charakter pracy – praca przy stanowisku komputerowym, pod presja czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy w grupie, bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem.

 

Wskaźnik zatrudnienia:

W maju 2018 r. tj. w miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik

zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu, w rozumieniu

przepisów i rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,

wynosił mniej niż 6%.

 

Wymagane dokumenty:

  1. podpisany list motywacyjny,

  2. podpisany życiorys,

  3. kwestionariusz osobowy,

  4. kserokopie lub odpisy świadectw, dyplomów potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów (poświadczone przez kandydata
    za zgodność z oryginałem lub notarialnie),

  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie),

  6. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie),

  7. referencje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub notarialnie),

  8. podpisane oświadczenie kandydata o barku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,

  9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz.1000)

  10. osoby które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz
    z dokumentami aplikacyjnymi ma w/w stanowisko kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Domu w terminie do dnia

13.07.2018 r. do godziny 15,00 na adres:

Dom Pomocy Społecznej

ul. Traugutta 45

43-180 Orzesze

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

referent Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu”.

Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu po wyżej określonym

terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32- 22 15 362.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu

wraz  terminem rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji

Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Orzeszu.

Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia

wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie internetowej

Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech

miesięcy.

 

 

Data ogłoszenia konkursu: 29.06.2018

 

 

                                                          Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..